förlåt att jag inte skrev igår!

Förlåt så hemskt mycket! Jag glömde helt bort! Jag hade så kul med Malou igår. Så jag glömde, så håller datorn på att gå sönder. Har ganska mycket virus.. Aja, jag gick hem efter skolan igår i alla fall med mycket ont i huvudet och var jätte sjuk. Ja, jag är tyo snuvig och så. Det är jätte tråkigt men jag ska klara mig, eftersom jag ska sova hos Pernilla ikväll! Har saknat dig gumman! Vi ska väl kolla på film, äta mat, skratta, prata och sånt som man gör i tonåren, ni vet. Jag och Malou kollade på Dude where is my car igår kväll. Gud vad vi skrattade! Sen gick vi upp och ringde Daniel. Sen så sov vi faktiskt, vi var jätte trötta. Vaknade kl 10.10 imorse av att Malous mamma ringde. Då gick vi upp och åt frukost och sa hej då till mamma och pappa som skulle till stockholm idag och kolla på någon konsert. Men nu måste jag sluta, ska hjälpa malou att städa. Puss på er alla!

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja, dom är helt underbara! !:D

2008-11-08 @ 20:18:55
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0