Förlåt för min osocialitet!

Hej, förlåt att jag inte skrivit den senaste dagen! Jag har haft problem med internet. Så ni får ursäkta.
Ja först kan jag ju berätta vad jag gjorde igår. Jag var med underbara Pernilla igår efter skolan. Vi slutade tidigare för vi skulle på någon teater som slutade en aning tidigare. Så vi gick hem och väntade tills klockan skulle bli halv 3, för då skulle vi sjunga med bandet. Så himla tråkigt att sjunga samma låtar hela tiden! Just nu sjunger jag "Son of a preacher man". Och den har jag tröttnat på. Pernilla sjunger "Do you love me" och Bella sjunger "Hold on". Alltså dom får mycket bättre låtar än mig! Orättvist. Sen efter sången så stack vi till ICA och handlade för min mamma sa det.. Sen trodde vi att vi skulle träffa Emil. Men så blev det inte. Pernilla skulle hem tidigare än vi anat. Ja det var slutet på den dagen, eller igentligen inte. Men det som hände på kvällen var helt ointressant.
Ja idag har jag gjort en hel del. Jag gick upp kl 7! Som jag typ aldrig gjort i hela mitt liv...not. Ja, mycket frustrerande. Sen gick jag till skolan efter allt fixande på morgonen. Skolan flöt på som vanligt. Sen gick jag hem. Det är ju städdag på torsdagar hemma hos familjen Heimer. Fru Heimer är ju så hemskt smart och vill att vi barn ska hjälpa till och städa.. Smart mamma! Aja, jag var faktiskt rätt så duktig för jag började städa precis när jag kom hem. Bra Frida! På kvällen hände allt roligt! Först så gick jag till Moa, och vi satt och lodade ett tag. Efter ett tag så gick vi ner till kuxa för damerna hade basket match, och den vann dom rätt så stort. Bra jobbat tjejer! Ja, det var hemskt kul att kolla på matchen. Det var ungefär 70-80 presoner, och vi 7, som vi var, var dom ända som hejade.. Vi är bäst, ingen protest! Ja, det var faktiskt hemskt roligt. Mycket skratt. Sen gick jag hem och åt kyckling med ris. Faktiskt rätt så gott. Efter det så var det ju såklart något bra på tv, och idag var det Medium som gällde. Medium är mycket läskigt för en fegis som jag. Haha. Efter det så var jag social med Danne. Och det är jag fortfarande. Så nu ska jag fortsätta vara social och så bloggar jag mer imorgon!

Puss och kram!

ciao /frida!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaah :D

2008-11-07 @ 18:36:23
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0