hej!

Hej, just ig. är jag med Emelie och Martin som kraschar mitt rum. Aja, jag klarar mig. Vi ska snart gå ut tror jag. Emelie ville till Wij Lekpark. Så det blir förmodligen så. Idag har jag gått i skolan och det var tråkigt som vanligt. Alltså gah, jag är absolut inte på mitt vanliga humör idag. Det är jätte tråkigt. Men, man kan ju inte alltid vara glad. Eller hur? Imorgon kommer Pernilla och Hanna. Dom ska sova här. Gud vad kul det ska bli! Det var ett tag sen! Det blir nog film i källaren samt mycket prat. Har sakna våra samtal.
Just nu lyssnar jag på Clocks med Coldplay. Gud vad jag älskar den låten! Men nu måste jag gå. Jag skriver ett blogginlägg om inte datorn håller på som den vill!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sofia

toppen här :) sj?

2008-11-16 @ 18:43:38
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0