Hej!

Hej!
Just idag har jag gjort en massa, känns det som i alla fall. Jag har gått i skolan som tar ganska mycket på energin. Sen efter skolan spenderade jag en hel dag med att vara med Malou! Vi hade mycket kul som vanligt. Vi började med att gå hem till mig och lämna saker, sen stack vi till biblioteket för Malou skulle låna om sin bok. Sen stack vi till ICA och köpte tuggummi till mig, snacka om lycklig jag blev då! Sen så gck vi hem till mig igen och åt lite mellis och kollade på One Tree Hill. Efter det gick vi hem till Malou för hon skulle ta in hästarna och jag hjälpte till! Sen gick vi in och åt. Eller det gjorde vi före vi tog in hästarna! Så var det ja.. Ja sen gic vi runt östby för Malou skulle sälja någonting typ julmat eller vad det var till alla för att stödja deras klassresa. Så då gick jag med och fick lite motion. Ja, sen var det inte så mycket med k jag det. Det ble kväll och jag kom på att jag skulle gå hem vid hav åtta. Så jag fick lämna Malou.. Men vi hade mycket kul! Ja, jag gick hem i mörkret och skyndade mig för Ugly Betty skulle börja vilken minut som helst. Så jag skyndade mig. Ja, i reklamen gick jag ned och åt. Det var faktiskt ganka gott! Sen gick jag upp igen och kollade klart. Efter det var det ju såklart ett till bra program vid namn Desperate housewifes! Mycket bra program. Ja sen gick jag och satte mig här och nu måste jag sluta för att jag måste plugga till mitt spanska prov imorgon.. Önska mig lycka till!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken härlig blogg du har :)

2008-11-05 @ 09:23:44
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0