Hejhopp!

Hej alla glada människor! Jag hade studiedag idag så det blev en sen uppstigning! Gud vad skönt det är att sova ut! Nu ni, nu ska jag berätta om min dag. Det började med att jag steg upp och satte mig vid tvn, för vem orkar göra något annat på morgonen? Sen gick jag ner och år frukost, samtidigt sa mamma att jag skulle ut med hunden innan 2, så det gjorde jag. Sen vid halv 3 så gick jag till skolan för att jag skulle sjunga med skolbandet. Kul, jag vet. Jag gick klockan 3 för att jag skulle klippa mig. Och det blv helt underbart! Det blev jätte snyggt! Så jag är ganska väldigt nöjd! Efter klippningen var det Olivia tid och vi satte oss nere i källaren och kollade på "Honey". Som äger! Vi kollade klart på den och sen så stack vi upp på mitt rum och pratade och lyssnade på musik. Det var jätte trevligt! Ja, sen bestod resten av mig dag åt att städa, bädda sängen, kolla på greys och sen sätta mig här för att blogga! Ganska rolig dag, tycker i alla fall jag!

Skola imorgon är ju mindre kul. Skolan börjar klockan 8.20 och jag orkar verkligen inte gå upp så jag tänkte gå och lägga mig tidigt så jag får lite sömn i kroppen i alla fall! Så det tänkte jag göra nu. Och förlåt att jag inte alls bloggar så mycket. Jag kommer på det så sent och så har jag FORTFARANDE internet problem!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0