Herrehud vad jag älskar musik!!

Hej, mitt internet har inte fungerat som jag tänkt mig! Så jag är lite lätt förbannad. Och då tog jag fram gitarren. HAHA nu ni! Jag tog fram gitarren som sagt och började spela lite på "say all i need" med OneRepublic, och jag sjöng med av det jag kunde på texten! Och det låter faktsikt ganska bra! Så jag är ganska lycklig! Alltså jag älskar verkligen musik, det är en del av mitt liv, och jag önskar att en vacker dag ska jag kunna dela med mig med min musik till dom som älskar musik lika mycket som jag! Det är min absoluta dröm! Det är ett måste! Nu måste jag ju skriva om min dag såklart!
Eller jag ska faktiskt berätta om dom här två dagarna som har gått utan att jag har fått bloggat. Okej, söndagen bestod av att jag vaknade upp hos pernilla sist av alla, haha, jag gick upp kvart i 12. Lite pinsamt att alla var vakna och hade ätit frukost och inte jag. Heja mig! Aja, jag åt frukost själv och sen så kollade jag och Pernilla lite på tv, sen så skulle vi till hennes farmor och farfar, och där fikade vi och sen så spelade vi biljard och det var hemskt kul! men va i helvidde! haha! Det var underbart kul! Sen så åkte jag hem för att fira pappa på farsdag! Det var jätte mysigt! Grattis i efterskott pappa! Och grattis i efterskott Kajsa som fyllde 14 igår! Grattis gumman!

Förlåt att jag lägger ut detta nu, ni måste tro jag är typ störd, men det är jag inte! Jag har problem med internet! ;)

Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

åååh, tack så mycket! :D der värmde verkligen!

ååh, och jag har inte heller kunnat blogga så mkt ;o det är hemskt!

2008-11-11 @ 14:55:20
URL: http://atmyplace.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig Tisdag! :)

2008-11-11 @ 14:56:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0