Måndag

Måndag, ja vad ska man säga om den? Den är rätt så mysig på något sätt. Fast det är ju början på en ny vecka, och helgen har ju precis slutat. Så jag tror inte man finner något bra i måndagar.. Aja, min skoldag bestod av samling, bild, spanska, lunch, so och elevens val. Samlingen var rätt okej, faktiskt. Bilden var jätte bra, jag blev klar med min "skulptur". Spanskan var jätte rolig! Vi fick testa på rumba och chacha. Mimmie var grym som danslärare. Lunchen var ganska god. So:n sög verkligen!  Vissa ville jobba och vissa inte. Så det blev ett herrans liv i klassrummet. Jag hatade killarna vid den timmen. Elevens val var helt hysteriskt roligt! Vi spelade fotboll på idrotten. Vårat lag kom typ sist, nej, näst sist! Heja oss!

Efter skolan gick jag till hårcentrum och beställde en klipptid. Nästa onsdag blev det. Jag vet inte direkt hur jag ska klippa. Men jag kommer säkert på någonting. Efter det gick jag hem och gjorde lite mellis. Sen satte jag mig vid TV:n. Kollade på One Tree Hill. Det äger. Sen satte jag mig och pluggade en stund. Spanska prov på onsdag. Mindre kul.. Sen kollade jag faktiskt på Matakuten, och kikade om jag var med, men det var jag inte.. Ja och efter det satte jag mig här och nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa min underbara bok "Ljudet av ditt hjärta" av Stephenie Meyer. Ni som inte läst dom böckerna måste det! Den första heter "Om jag kunde drömma" den andra heter "När jag hör din röst" och den tredje heter "Ljudet av ditt hjärta". Det finns 4 eller 5 stycken, jag är inte riktigt säker. Men nu ska jag sätta mig och läsa min underbara bok!


Ciao bellos!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Läs gärna mitt senaste inlägg om päls.



Vad tycker ni, borde det förbjudas eller är det skitsnyggt?

2008-11-03 @ 23:20:00
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0