Hej!

Hej alla som läser! Sitter här vid datorn i Stockholm och har allmänt kul med Kalle, Arvid, Victor och Simon. Dom spelar Guitar Hero och WoW. Töntar. Aja, jag skapade den här bloggen för jag vill ha något att göra på kvällarna. Alltså skriva om hur skolan har varit och skrva om vad som hänt tidigare på dagen.

Idag har jag i alla fall varit i nacka forum med Simon och Sanna. Vi köpte inte så mycket eftersom vi inte hade så mycket pengar. Men jag köpte i alla fall en liten nessesär (stavning?) som var grön. Mycket fin var den i alla fall. Såg en jätte fin kappa som pappa ska köpa imorgon. Tack pappa. Sen så kom vi hem och typ en timme efter vi kom hem så kom Kalle och co. Så nu undrar dom om dom kan få datorn, men jag bloggar mer imorgon.

Ha det bra!
kram ♥ / ffriiidaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0