Kunde inte låta bli att lägga in en extra blogg

Gud, alltså jag tycker det är så jobbigt ibland med att skaffa ny msn. Det är så jobbigt att adda allihopa. Men jag håller ut.!

Ja, Kalle, Arvid och Victor har stuckit hem nu, dom kommer imorgon och så ska vi åka och bada på Eriksdahlsbadet. Ska bli mycket kul. Senare imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Blir väl hem och spela Guitar Hero som vanligt. Men nu kom jag på det. Pappa kommer ju med min nya kappa imorgon! Gud vad glad jag blir. Jag kollade efter en kappa förra året men hittade ingen, och så hittar jag en nu. Som det var halva priset på! Mycket bra!

Jag åker hem härifrån på fredag, jag längtar hem eftersom det blir nog en kväll med Mimmie och Emelie. Och det ser jag fram imot!
Saknar min bästa vän Pernilla just nu. Vill skratta och prata med dig! Ska nog ringa henne snart. Men nu ska jag vara social med Simon tror jag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: kristinkajsaagnesfrida

Det ser ut som att du inte har några kommentarer, såatte, någon måste ju vara först, haha! ;)

2008-10-31 @ 12:04:43
URL: http://simplythebest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0