Torsdag

Ja, då var man hemma i snöiga Ockelbo igen. Skönt att vara hemma, men ändå inte. Resan gick i alla fall jätte bra. Pappa och jag mimade och sjöng till alla låtar på radion, även om vi inte kunde vissa. Vi gjorde några ärenden i Stockholm innan vi bar oss av hemmåt. Vi åkte till Järla för att pappa skulle prata med någon gubbe och någon sak, brydde mig inte så mycket, jag lekte mest med hunden som var där. Mycket söt var den! Sen åkte vi till pappas studio och lämnade av några saker där, men före det så åkte vi och åt tunnbrödrulle på ett litet hak. Mycket god var den i alla fall. Ja sen åkte vi hem, pratade med Emelie, Mimmie och Martin på vägen. Och nu väntar jag på att Mimmie ska komma så ska vi gå ut med hunden. Om Mimmie inte blåser iväg eller något. Senare på kvällen tror jag att Emelie kommer så ska vi nog ha mysigt och prata lite. Ska bli mycket kul. Har saknat er, flickor!

Ja, jag skrev inte igår på grund av att jag inte hade tid med datorn. Var social med Simon, Sanna, Anders och Maria dom sista timmarna som var kvar. Vi hade mysigt på kvällen och åt Thai mat. Jag åt biff spett med ris. Jätte gott! Sedan på kvällen spelade vi guitar hero och jag klarade min första låt på hard! Grattis Frida!

Men nu ska jag gå och vara med älsklings Mimmie! ♥

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda "stora syster" heimer

klarade du hard? :O nu jävlar, måste ju jag öva på som fan. du får inte bli bättre än mig på det!

och jag läser din blogg hela tideeeeen :D

älski dig

2008-11-06 @ 13:32:41
URL: http://mathildaheimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0